niedziela, 29 grudnia 2013

Podziękowania i przeprosiny

Przeprosiny należą się wszystkim tym, których zawiodłam... 
Tłumaczyłam już, że inaczej nie potrafiłabym tego skończyć. Zrobiłam bowiem to czego obawiałam się najbardziej. Weszłam zapominając o tym, że być może nie będę umiała zejść... 
Podziękowania należą się przede wszystkim: 
-Lunie za to, że doszła do opowiadania i wspierała mnie tak długo <3 Jej w szczególności należą się też przeprosiny :( 
-Alexii za to że mimo, że doszła niedawno była tu ze mną i zawsze komentowała, a dzięki jej życzeniom wena nigdy mnie nie opuszczała <3 
-Reszcie: wszystkim Anonimkom i osobom które skomentowały raz lub wcale. Wszystkim tym, którzy wytrwale czytali i nabili ten ponad 1000 wyświetleń <3 
Dziękuję Wam wszystkim. bo dla autora to właśnie Wy (czytelnicy) jesteście najważniejsi <3 
~Sowa 

5 komentarzy:

  1. Nie że sie chwale ale gdyby nie ja to byś w ogóle nie dokończyła tego więc ja tu jestem numero uno

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zapraszam na http://oceny-opowiadan-potterowskich.blogspot.com/2014/01/nie-chce-byc-sama.html
    Dzisiaj pojawiła się ocena :)
    Pozdrawiam,
    Expecto ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebista muzyka!

    OdpowiedzUsuń