poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jest tu kto?

O. MÓJ. BOŻE!!!
Minął równo rok od mojego ostatniego wpisu tutaj, a mi wydaję się, że to było tak nie dawno :o
Ten czas tak leci... A ja, choć na początku szło mi tak dobrze, znów mam doła. Totalny brak weny... to co zaczęłam pisać utknęło mi w miejscu pare miesięcy temu (wczoraj po raz pierwszy od dawna coś tam dopisałam)... Pomysły na nowe oczywiście są, ale wena... pojawia się i znika :c Dlatego dzisiaj (wciąż nie mogę uwierzyć) rok po ostatnim poście zajrzałam tutaj... I widzę, że od kiedy byłam ostatnio jest 2 razy więcej wyświetleń!
W samym obecnym miesiącu było ich 64 *-*
I to... dało mi nadzieję, że może tego posta też ktoś zobaczy... Skomentuje i da mi znowu ta samą siłę by ruszyć od nowa... Więc proszę jeśli ktokolwiek tu jeszcze zagląda DAJCIE MI ZNAĆ w jakikolwiek sposób... :3
Kocham Was
~Sowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz